среда, 8 декабря 2010 г.

Как же много у Таисии Повалий классных песен :) Сегодня , как говорится "пробирают до слез" вот эти две



Приспів:
Не питай мене чому, не питай навіщо
Ти лишив мене саму там де вітер свище
Не питай чого сумні сині мої очі
Просто холодно мені, холодно щоночі.

Ти був як вітер, як хвилі в морі
Ти був, як дощ навесні, як зорі у небі ясні
Та заспівали птахи в мінорі
І ти прощай і прости сказав мені ти.

Приспів

Ти був, як небо, як чисте небо
Ти був моїм джерелом де стала живою вода
І не можливе життя без тебе
Сплелося все водночас: і щастя, і біда.

Приспів:

Не питай мене чому журба моє серце полонила
Хай знов за вікном тумани і дощі
Та все одно пала вогонь у душі, в моїй самотній
Та все одно живе у серці любов знов і знов



Сіла птаха білокрила на тополю,
Сіло сонце понад вечір за поля.
Покохала, покохала я до болю
Молодого, молодого скрипаля.

Покохала, зачарована струною
Заблукала та мелодія в гаю.
В гай зелений журавлиною весною
Я понесла своє серце скрипалю.

Йшла до нього, наче місячна царівна,
Йшла до нього, як до березня весна.
І не знала, що та музика чарівна
Не для мене, а для іншої луна.

Сіла птаха білокрила на тополю,
Сіло сонце понад вечір за поля.
Покохала, покохала я до болю
Молодого, молодого скрипаля.

Автор стихов-Юрий Рыбчинский! Талантищще!!!

Комментариев нет:

Отправить комментарий